القائمة الرئيسية

الصفحات

Ads by Google X

تحميل أغنية الحضن الأخير mp3 كاملة دندنها طربيات أنغامي ساوند كلاود

 تحميل أغنية الحضن الأخير mp3 ، تريند تصدر مواقع التواصل الاجتماعي المختلفة بالتزامن مع تداول النشطاء عدد من المقاطع الرومانسبة على أغنية بيدو النجم الحضن الأخير .

أغنية الحضن الأخير من غناء الفنان بيدو النجم اجتاحت مواقع التواصل الإجتماعي بعد سنوات من عرضها عام 2018 وعادت الأغنية للظهور مرة أخرى على المنصات الإجتماعية .

اغنية الحضن الأخير mp3 كاملة

ونشرت قناة شعبيات عبر صفحاتها الرسمية على مواقع الفيديو والأغاني الشهيرة يوتيوب وساوند كلاود وأنغامي أغنية اغنية الحضن الأخير على أحد المشاهد من المسلسلات التركية .

معرفش قيمة حبيبته بجد غير لما ماتت بين ايديه اقوى قصة رومانسية حزينة في أغنية الحضن الأخير من غناء بيدو النجم حصرياً على شعبيات .

كلمات أغنية الحضن الأخير 

  • في ليلة قام تليفونها رن ردت قالت أيوة مين ، وفجأة سكتت من الذهول ده صوت حبيبها من سنين .
  • سألها أهلا عاملة ايه وازاي اخبارك تمام ، قالتله شكرا ع السؤال ازيك انت وايه الكلام .
  • قال نحمده والحمد خير انا جاي اقولك كلمتين ، وقصدي بيهم كل خير انا فرحي جاي كمان يومين .
  • عشمان في انك تحضري وهسيبك انتي تقرري من الصدمة تاهت في السكوت وروحها اتقسمت نصين .
  • نص في الحياة والتاني موت وقالتله قولت هيبقى فين ، وعشان ده فرحك هحضره مبقاش في عندي اللي اخسره .
  • مش مهم انا حاسة ايه مش مهم انك بعيد ، المهم اني ألمحك في البدلة والكوشة وسعيد .
  • وبجد راحت مش هزار قلب عايش في انكسار ، وقالتله ينفع احضنك ده حضن واحد نفسي فيه .
  • فلما قرب منها بس ساعتها ماتت بين ايديه ، ماتت وهي بتبتسم والفرحة ضحكة بتترسم .
  • والضحكة مسحوبة بألم في وش غرقان في الدموع ، وقلبه دمها وفي حضنه كلم قلبها .
  • وقرب منا ومش مصدق وبصوت حزين بيقولها ، كان نفسي اكون ليك بيت كبير .
  • كان نفسي تبقي بألف خير ، ما قيمة الواحد تملي بنشوفها في الحضن الأخير .

اغنية الحضن الاخير بودى لسه شايلك جوا قلبي كلمات تراك حزين

فِي لَيْلَةٍ قَام تليفونها . رَنّ رُدَّت قَالَت أيوة مَيْن. وفجأة سَكَتَت مِن الذُّهُول . دَه صَوْت حبيبها مِنْ سِنِينَ.

مع أطيب التمنيات بقضاء أمتع الأوقات .

تعليقات

التنقل السريع